نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

فراخوان سومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی)

فراخوان سومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی)


فراخوان سومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی)

بدینوسیله به استحضار می رساند معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای معرفی و تجلیل از نقش برجسته بانوان نخبه و فعال دانشگاهی اقدام به برگزاری "سومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی)" نموده است. 

بر اساس فراخوان اعلام شده در این دوره از جشنواره رقابت در دو بخش علمی و اجتماعی و در ۳ رده سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال  صورت می‌پذیرد. در این جشنواره قرار است در بخش علمی، متقاضیان در ۶ گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم کشاورزی، دامپزشکی و محیط زیست، علوم پزشکی، هنر و معماری با یکدیگر رقابت بپردازند. همچنین در بخش اجتماعی جشنواره سوم بانوان دانش آموخته دانشگاهی که اکنون در محیط‌های غیر از دانشگاه  مشغول خدمت رسانی هستند امکان رقابت خواهند داشت.

 بر اساس برنامه زمانبندی جشنواره مهلت دریافت ارسال مستندات از طریق سامانه جشنواره حداکثر تا تاریخ  ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۹ است و زمان اختتامیه آن ۲۹ آذر ماه سال ۱۳۹۹ در دانشگاه شهید بهشتی عنوان شده است.

ضمنأ متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام  و یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://wsfestival.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۸۲۲۳۳۲۸۴ تماس حاصل نمایید.